Департамент ЖКГ та ПЕК Чернігівської ОДА
Анонси


ЧОР

 

Звіти про роботу зі зверненнями

Назад

Звіти про роботу зі зверненнями громадян

Впродовж ІІ кварталу 2018 року до Департаменту надійшло шістдесят два звернення громадян. Відповіді на звернення надано вчасно, відповідно до чинного законодавства.

Впродовж І кварталу 2018 року до Департаменту надійшло шістдесят шість звернень громадян. Відповіді на звернення надано вчасно, відповідно до чинного законодавства.

Впродовж ІV кварталу 2017 року до Департаменту надійшло шістдесят три звернення громадян. Відповіді на звернення надано вчасно, відповідно до чинного законодавства.

Впродовж ІІІ кварталу 2017 року до Департаменту надійшло п’ятдесят шість  звернень громадян. Відповіді на звернення надані вчасно, відповідно до чинного законодавства.

Впродовж ІІ кварталу 2017 року до Департаменту надійшло п’ятдесят одне  звернення громадян. Відповіді на звернення надані вчасно, відповідно до чинного законодавства.

Впродовж І кварталу 2017 року до Департаменту надійшло шістдесят чотири звернення громадян. Відповіді на звернення надані вчасно, відповідно до чинного законодавства.

Впродовж ІV кварталу 2016 року до Департаменту надійшло шістдесят шість звернень громадян. Відповіді на звернення надано вчасно, відповідно до чинного законодавства.

Впродовж ІІІ кварталу 2016 року до Департаменту надійшло п’ятдесят дев’ять звернень громадян. Відповіді на звернення надано вчасно, відповідно до чинного законодавства.

Впродовж ІІ кварталу 2016 року до Департаменту надійшло шістдесят шість звернень громадян. Відповіді на звернення надані вчасно, відповідно до чинного законодавства.

Впродовж І кварталу 2016 року до Департаменту надійшло сорок п’ять  звернень громадян. Відповіді на звернення надані вчасно, відповідно до чинного законодавства.

Впродовж ІV кварталу 2015 року до Департаменту надійшло п’ятдесят три  звернення громадян. Відповіді на звернення надано вчасно, відповідно до чинного законодавства.

Впродовж ІІІ кварталу 2015 року до Департаменту надійшло сімдесят п’ять  звернень громадян. Відповіді на звернення надано вчасно, відповідно до чинного законодавства.

Впродовж ІІ кварталу 2015 року до Департаменту надійшло п’ятдесят п’ять  звернень громадян. Відповіді на звернення надано вчасно, відповідно до чинного законодавства.

Впродовж І кварталу 2015 року до Департаменту надійшло двадцять чотири звернення громадян. Відповіді на звернення надані вчасно, відповідно до чинного законодавства.

Назад

 

Децентралізація влади

data

Мапа регіону:
Ріпкинський район Городнянський район Щорський район Корюківський район Семенівський район Новгород-Сіверський район Чернігівський район Куликівський район Менський район Сосницький район Коропський район Козелецький район Носівський район Ніжинський район Борзнянський район Бахмацький район Бобровицький район Талалаївський район Прилуцький район Срібнянський район Варвинський район
21 Вересня 2018 14:49
21 Вересня 2018 14:48
10 Вересня 2018 15:46

Які проблеми в галузі житлово-комунального господарства Ви вважаєте найбільш актуальними?